W związku z piątą falą epidemii koronawirusa oraz znacznym wzrostem zachorowań zmianie ulegnie funkcjonowanie Urzędu Miasta i Gminy Myślenice dla obsługi petentów bezpośrednich. Urząd będzie otwarty w swoich godzinach funkcjonowania, jednak zachęcamy do ograniczenia wizyt w urzędzie oraz kontaktu z urzędnikami telefonicznie, mailowo lub za pomocą skrzynki ePUAP.
Dziennik Podawczy – urna wrzutowa na dokumenty:
W budynku Urzędu przy wejściu od ul. Jordana w miejscu monitorowanym i bezpiecznym pod nadzorem pracownika Dziennika Podawczego jest umieszczona w godzinach pracy urzędu specjalna zabezpieczona urna wrzutowa na dokumenty. W trosce o bezpieczeństwo, nie ma możliwości złożenia dokumentów osobiście za potwierdzeniem odbioru. Zachęcamy jednak do składania dokumentów elektronicznie na adres mailowy info@myslenice.pl lub za pomocą skrzynki ePUAP.
Urząd Miasta i Gminy Myślenice:
W celu załatwienia spraw wymagających osobistej obecności prosimy o zachowanie środków ostrożności.
Niemniej jednak zachęcamy do załatwiania spraw telefonicznie lub mailowo jeśli to tylko możliwe. Kontakt z centralą Urzędu Miasta i Gminy Myślenice: tel. 12 639 23 00, e-mail: info@myslenice.pl
telefon: 12 639 23 00
URZĄD STANU CYWILNEGO
telefon: 12 639 23 25 – wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgony), uznanie ojcostwa
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I SPOŁECZNYCH
telefon: 12 639 23 41
– Dowody osobiste: 12 639 23 84 lub 12 639 23 85
– Meldunki: 12 639 23 87
– Alkohole, CEIDG: 12 639 23 86, 12 639 23 41
WYDZIAŁ PODATKÓW I OPŁAT
telefon: 12 639 23 46
- Wymiar podatków – osoby fizyczne (decyzje podatkowe, zaświadczenia o gruntach) z miejscowości:
– Myślenice, Łęki, Krzyszkowice, Osieczany, Poręba, Trzemeśnia: 12 63-92-345.
– Bęczarka, Borzęta, Bysina, Droginia, Głogoczów: 12 63-92-390.
– Jasienica, Jawornik, Polanka, Zawada, Zasań: 12 63-92-344. - Księgowość podatkowa (wpłaty, zaświadczenia o niezaleganiu, upomnienia): 12 63-92-367, 12 63-92-368
- Deklaracje podatkowe – osoby prawne: 12 63-92-346.
- Podatek od środków transportowych: 12 63-92-349.
- Deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami – 12 63-92-369.
- Księgowość opłaty śmieciowej: 12 63-92-380.
- Egzekucja podatków: 12 63-92-370.
- Ulgi podatkowe: 12 63-92-347.
- Kontrola podatkowa: 12 63-92-362.
WYDZIAŁ MIENIA
telefon: 12 639 23 31
telefon: 12 639 23 37
– obsługa spraw związanych z pochówkami, cmentarzami oraz zwierzętami bezdomnymi
– obsługa stref płatnego parkowania
telefon: 12 639 23 35
– gospodarka odpadami komunalnymi,
– zieleń miejska, porządek i estetyka miasta,
sprawy związane z rolnictwem
telefon: 12 639 23 30
– wycinka drzew – zezwolenia, zgłoszenia zamiaru usunięcia drzew
telefon: 12 639 23 29
– oświetlenie uliczne, lokale użytkowe
– zgody na przejście z mediami przez działki gminne
– regulacja stanu prawnego nieruchomości gminnych
telefon: 12 639 23 33
– mieszkania socjalne, komunalne
– odprowadzanie wód opadowych, sprawy wodno-prawne
telefon: 12 639 23 32
– dzierżawy nieruchomości gminnych
– faktury
– transport zbiorowy, przystanki autobusowe, zimowe utrzymanie dróg gminnych
telefon: 12 639 23 36
– obrót nieruchomościami gminnymi
WYDZIAŁ ROZWOJU I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
telefon: 12 639 23 78
telefon: 12 639 23 38 – Czyste Powietrze, Fotowoltaika, Program LIFE
WYDZIAŁ GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
telefon: 12 639 23 15 – wypisy i wyrysy z miejscowych planów zagospodarowania, warunki zabudowy, decyzje środowiskowe
WYDZIAŁ INWESTYCJI
telefon: 12 639 23 13, 12 639 23 17, 12 639 23 73 /74
WYDZIAŁ EDUKACJI KULTURY I SPORTU
telefon: 12 639 23 59
WYDZIAŁ STRATEGII ROZWOJU GOSPODARCZEGO I PROMOCJI
telefon: 12 639 23 09
BIURO ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
telefon: 12 639 23 75
BIURO DO SPRAW KADR I PŁAC
telefon: 12 639 23 53
BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
telefon: 12 639 23 43
WYDZIAŁ FINANSOWY
telefon: 12 639 23 63
STRAŻ MIEJSKA
telefon: 12 639 23 22
KANCELARIA BURMISTRZA
telefon: 12 639 23 03