Burmistrz Miasta i Gminy Myślenice ogłasza nabór na stanowisko Animatora organizującego i prowadzącego zajęcia sportowo-rekreacyjne na obiekcie ”MOJE BOISKO – ORLIK 2012″ zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Myślenicach w ramach projektu „Lokalny Animator Sportu”.
UWAGA – Wnioski można składać tylko do 8 lutego 2021 r.!
szczegóły oraz dokumenty -> link
1. Praca w terminie: od 1 marca 2021 r. do 30 listopada 2021 roku
2. Praca dotyczy obiektu sportowego „Orlik 2012” zlokalizowanego w Myślenicach, przy Szkole Podstawowej nr 3, ul. Pardyaka 26
3. Praca w godzinach otwarcia obiektu (na podstawie harmonogramu korzystania z obiektu)
Praca Animatora wykonywana będzie we wszystkie dni robocze oraz w soboty i w niedziele. Ilość godzin do przepracowania w ciągu miesiąca – 120 godzin.
z wyłączeniem: Świąt Wielkanocnych, 1 i 3 Maja, Bożego Ciała, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada.
4. Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie
5. Wynagrodzenie:
• marzec-listopad 2.400,00 zł brutto/ m-c
6. Minimalna miesięczna liczba godzin:
– umowa zlecenie wg wyboru Operatora projektu „Lokalny Animator Sportu” w 2021 roku, w przypadku przyznania dofinansowania z Ministerstwa Sportu i Turystyki na kwotę 1.200,00 zł brutto za 60 godz.
Animator będzie zobowiązany do zrealizowania:
➔ marzec-listopad 120 godz. / miesięcznie zajęć sportowych udokumentowanych w „Dzienniku Pracy Animatora”
Wymagane kwalifikacje:
1. Nabór adresowany jest do pasjonatów sportu i osób chcących propagować sport w Gminie Myślenice – Nauczycieli wychowania fizycznego, trenerów, instruktorów chcących realizować swoje plany o charakterze sportowym oraz społecznym.
2. Ukończone 18 lat życia.
3. Niekaralność i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Posiadanie kwalifikacji i uprawnień do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. min. instruktorzy, trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego.
5. Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
6. Dokładność w wykonywaniu zadań, uprzejmość, systematyczność, obowiązkowość, punktualność, dyspozycyjność, kreatywność.
7. Mile widziana praca z dziećmi i młodzieżą na stanowisku nauczyciela, trenera lub instruktora sportu i rekreacji.
Do zadań wykonywanych na stanowisku Animatora:
1. Inicjowanie i prowadzenie zajęć rekreacyjnych i imprez sportowych dla różnych grup wiekowych w tym dla: dzieci i młodzieży, osób dorosłych i seniorów, osób niepełnosprawnych.
2. Współpraca z dyrektorami szkół i przedszkoli w celu organizacji zajęć sportowych oraz promocji aktywności fizycznej.
3. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi w zakresie popularyzacji zajęć sportowych i rekreacyjnych.
4. Organizowanie i współorganizowanie imprez sportowych oraz innych wydarzeń promujących zdrowy styl życia.
5. Organizacja zawodów, turniejów, mistrzostw.
6. Organizowanie, promowanie i rozwijanie wolontariatu.
7. Nadzór nad realizacją harmonogramu korzystania z boisk.
8. Prowadzenie rejestru użytkowników obiektu.
9. Dbanie o odpowiedni stan techniczny powierzonego mienia.
10. Dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego.
11. Przygotowanie miesięcznych raportów z wykonywanej pracy Animatora
12. Przygotowanie miesięcznych harmonogramów planowanych zajęć na obiekcie oraz prowadzenie dziennika pracy animatora.
Wymagane dokumenty:
1. CV opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami)”.
2. Kwestionariusz osobowy – załącznik nr 1.
3. Program działań sportowo-rekreacyjnych adresowanych do różnych grup społecznych, które kandydat zamierza realizować będąc Animatorem. – załącznik nr 2.
4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych – załącznik nr 3.
5. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej – załącznik nr 4.
6. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO – załącznik nr 5.
7. Oświadczenie przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy – załącznik nr 6.
8. Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowanych przez Ministerstwo Sportu – załącznik nr 7.
9. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz uprawnienia trenerskie i instruktorskie.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta i Gminy Myślenice, Wydział Promocji, Współpracy, Sportu i Kultury ul. Rynek 8/9 w godzinach pon. 7.30-12:30 do dnia 08.02.2021 r. z adnotacją „Nabór na stanowisko Lokalnego Animatora Sportu”. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Miasta i Gminy Myślenice zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia naboru.